AT DU ER FORNØYD - ER VIKTIG FOR OSS!

Skulle du få problemer med våre produkter, må du følge følgende retningslinjer:

Alle henvendelser skjer direkte til fabrikken, husk at alle reklamasjoner må skje skriftlig registrert på vårt reklamasjonsskjema som du finner link til nederst på denne siden.


Veiledning:
- Ansvarlig for innsendig av reklamasjon er H-vinduet Fjerdingstad sin forhandler/kunde 
- Alle felter fylles ut
- Ved feil på overflate/visuell feil; legg ved bilde
- Kostnader grunnet feil utfylt skjema vil bli fakturert kunde 
- Hvis årsaken til reklamasjon ikke er berettiget, men skyldes feil innsetting, manglende vedlikehold eller feil bruk, vil utført arbeid/befaring bli fakturert etter gjeldende servicepris. Er du i tvil, anbefaler vi derfor at du studerer den informasjonen som er lagt ut på vår side "vedlikehold og teknisk info", før du melder inn din reklamasjon.
- Det er kjøpers ansvar å kontrollere om varen er utsatt for transportskader. Dette skal være anmerket på fraktbrevet for at reklamasjonen skal kunne behandles.
- Alle henvendelser vil bli registrert og besvart iløpet av 2 virkedager etter mottatt henvendelse. Deretter vil gjennomføringen bli utført raskest mulig, etter nærmere avtalt fremdriftsplan.


Gå til reklamasjonsskjema