At du er fornøyd - er viktig!

Fyll ut skjemaet under hvis uhellet er ute

Ansvarlig for innsendig av reklamasjon er H-vinduet Fjerdingstad sin forhandler/kunde. Alle henvendelser skjer direkte til fabrikken, husk at alle reklamasjoner må skje skriftlig registrert på vårt reklamasjonsskjema som du finner under her.

Ved å sende inn din henvendelse samtykker du til at vi kan kontakte deg vedrørende din reklamasjon. Les mer om vår behandling av persondata i vår personvernerklæring.

 

  1. Alle felter merket med * MÅ fylles ut
  2. Ved feil på overflate/visuell feil; legg ved bilde
  3. Kostnader grunnet feil utfylt skjema, vil bli fakturert kunde 
  4. Hvis årsaken til reklamasjon ikke er berettiget, men skyldes feil innsetting, manglende vedlikehold eller feil bruk, vil utført arbeid/befaring bli fakturert etter gjeldende servicepris. Er du i tvil, anbefaler vi derfor at du studerer den informasjonen som er lagt ut på vår side "Vedlikehold" før du melder inn din reklamasjon.
  5. Det er kjøpers ansvar å kontrollere om varen er utsatt for transportskader. Dette skal være anmerket på fraktbrevet for at reklamasjonen skal kunne behandles.
  6. Alle henvendelser vil bli registrert og besvart iløpet av 2 virkedager etter mottatt henvendelse. Deretter vil gjennomføringen bli utført raskest mulig, etter nærmere avtalt fremdriftsplan.

 

Denne informasjonen finner på spaceren som sitter mellom glassene.

 

Har du ikke ordrenummer trykk her


Adressen hvor produktet befinner seg
Vedlegg, eventuelt bilder eller annen relevant informasjon